Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

3 οχήματα που ευρέθησαν... Πως μπορούμε να μάθουμε αν κάποιο από αυτά είναι το δικό μου ?

ΕΡΏΤΗΣΗ:
Αγαπητέ γεια σου, Είμαι από τη μεταμόρφωση αττικής που μου έχεις αναρτήσει τη δήλωση κλοπής του ΖΥΑ 3852 Toyota Corolla G6για την οποία βρίσκω και πάλι την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω. Καθημερινά μπαίνω στο site σου και παρακολουθώ αν κάποιος έχει νέα για το όχημα μου.Χθες μπαίνοντας, είδα την ανάρτησή σου για τη συμμορία των 3 που συνελήφθησαν και για τα 3 οχήματα που ευρέθησανΠως μπορούμε να μάθουμε αν κάποιο από αυτά είναι το δικό μου? Σε ευχαριστώ. georgenikolas@host.sk

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αυτός είναι ο λόγος που αναρτώ αυτές τις ειδήσεις, για εσάς που περιμένετε να μάθετε νέα για το κλεμμένο αυτοκίνητο η μηχανής σας .Θα σας συμβούλευα να πάρετε τηλέφωνο η να πάτε στην ασφάλεια με τα στοιχεία που σας δίνω να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες.
stolen - auto - moto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου