Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Αλεξ/πολη Σύλληψη: 50χρονος για κλοπή αυτοκινήτου

"ΣΥΛΛΗΨΗ 50ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ" Την 07-03-2009 και ώρα 14.45΄, στην Αλεξ/πολη, Αστυνομικοί της Υποδ/νσης Αφαλείας Αλεξ/πολης κατέλαβαν 50χρονο αλλοδαπό, να ευρίσκεται εντός Ι.Χ.Φ. αυτ/του, ιδιοκτησίας 73χρονης, για το οποίο είχε δηλωθεί κλοπή την 03-03-2009 στο Τ.Α. Τούμπας.Από την προανάκριση προέκυψε ότι ο ανωτέρω παρέλαβε το όχημα από τη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να το μεταφέρει στην Αλεξ/πολη, έναντι αμοιβής 100,00 €.Το όχημα κατασχέθηκε και θα αποδοθεί στην ιδιοκτήμονα. Ο 50χρονος συνελήφθη και παραπέμφθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημ/κών Αλεξ/πολης.Την προανάκριση ενήργησε η Υποδ/νση Ασφαλείας Αλεξ/πολης .
πηγη: www.kavalanet.gr

3 σχόλια:

  1. Εχθές 8.10.2010 μου έκλεψαν το αυτοκίνητο παρκαρισμένο δύο στενά από το σπίτι μου σε παρκάκι της Νέας Σμύρνης.Μετά το πρώτο σοκ το δήλωσα στην αστυνομία.Τα στοιχεία του αυτοκινήτου είναι Toyota Yaris γαλάζιο μοντέλο 2004 και με αριθμό ΖΚΥ 3192. Για όποιον γνωρίζει κάτι το e-mail μου : k.stergianou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΗΜΕΡΑ 4/10/2010 ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΑΘΥ ΑΥΛΙΔΑΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΕΙΝΑΙ MODEO 1800 MΑΥΡΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΧΑΤ4848 ΑΛΑΦΡΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ . ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ E-MAIL MOY
    j_tsoumas@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΗΜΕΡΑ 4/5/2010 ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑΔΑ ΗΛΕΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ NISSAN SUNNY ΜΟΝΤΕΛΟ '84 ΚΑΦΕ ΜΕ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΩ
    ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΡΥ 7583 ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΑ ΔΕΞΙ ΦΤΕΡΟ . ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ E-MAIL MOY
    katholos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή