Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

ΡΕΠΟΡΤΑΖ… από εφημερίδα Espresso και συνέντευξη στον ANT1 για τo stolen-auto-moto …

Σας παρουσιάσω την συνέντευξη που έδωσα στην ESPRESSO και στον ANT1 με θεμα το stolen-auto-moto.blogspot.com

Έπεσα και εγώ θύμα κλοπής , δυο εβδομάδες πριν δημιουργήσω το blog , stolen-auto-moto.blogspot.com , μου έκλεψαν το αυτοκίνητο και ξέρω πως νιώθει αυτός/αυτή που του έκλεψαν το αυτοκίνητο . Ευτυχώς στην δική μου περίπτωση ένας φίλος εντόπισε το αυτοκίνητο μου σε ένα παρκιν το γνώρισε και τελείωσε η περιπέτεια μου .

Μετά από αυτό το γεγονός σκέφτηκα ότι , πρέπει να υπάρχει ένας τόπος στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ που να ενημερώνει το ευρύ κοινό για τα κλεμμένα αυτοκίνητα και μηχανές, και ακόμα αν θες, στους 20 χιλιάδες ανέρχονται οι ιδιοκτήτες αυτοκίνητων και μοτοσικλετών που πέφτουν θύμα κλοπής κάθε χρόνο από τα επίσημα στοιχειά, είμαστε μια ολόκληρη κοινότητα και καλό θα ήταν να οργανωθούμε και να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον .

Εγώ έκανα την αρχή, δημιούργησα αυτό το blog και αφιερώνω τον χώρο αυτόν και τις υπηρεσίες μου στα θύματα κλοπής και όλοι μαζί εμείς οι 20 χιλιάδες να βοηθήσουμε στην εύρεση κάποιου κλεμμένου αυτοκινήτου η μηχανής αλλά και να αντισταθούμε στη μάστιγα του 21ου αιώνα.

Είναι πολύ απλό, βλέπουμε στην περιοχή μας κάποιο εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο η μηχανή, τι κάναμε μέχρι σήμερα, λέγαμε όπως και εγώ, αχ ποιος θα το κλαίει , και αυτό ήταν , τώρα όμως μπορούμε να ελέγξουμε στο stolen-auto-moto.blogspot.com εάν αυτό είναι κλεμμένο, και μπορούμε να ειδοποιήσουμε τον ιδιοκτήτη του να το παραλάβει και από ότι βλέπω στις αναρτήσεις κάποιοι προσφέρουν και οικονομικά κίνητρα .

Όσον αφορά το εάν κάποιος έχει βρει το αυτοκίνητο του μέσο του blog :
Εγώ δεν επιβάλω στον κάθε χρήστη του blog να με ενημερώσει εάν και πότε και πως βρέθηκε το αυτοκίνητο του , μου έστειλαν όμως με e-mail το Ρεπορτάζ του Δ. Περγελή από ALFA TV το οποίο αναφέρει ότι ένας από τους χρήστες του blog βρήκε το αυτοκίνητο του διότι το είχε αναρτήσει στο stolen-auto -moto.blogspot.com , και ένας χρήστης του blog , Στοιχεία χρήστη: vasilis.tzouvaras@gmail.com, που μας γράφει ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΛ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ.

Ο Διαχειριστής , stolen-auto-moto.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου