Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

ΕΚΛΑΠΗ - LIFAN lf100.A - ΙΟΚ 110

Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, Αττικής
Ημερομηνία κλοπής: 22/04/2009

Σήμερα το Ξημέρωμα 22/04/2009 κλάπηκε από έξω από το σπίτι μου περιοχή: ΙΛΙΟΝ το παπάκι μου : Μοντέλο: LIFAN
Τύπος: lf100-A Χρώματος: Μπλέ Αριθμός Κυκλοφορίας: ΙΟΚ 110 Σας παρακαλώ όποιος δει κάτι ή πέσει στην αντίληψη του ας επικοινωνήσει μαζί μου άμεσα στο 6973607169 ή με την αστυνομία!! Το συμβάν έχει δηλωθεί στην αστυνομία.

Η φωτογραφία που επισυνάπτω ΔΕΝ είναι το μηχανάκι το δικό μου.ΕΙΝΑΙ φωτογραφία από την Κατασκευάστρια Εταιρεία. Το δικό μου Ηταν σαν αυτο στην φωτογραφία σε μπλε χρώμα και με ασιμή χρωμα μηχανή. Σας Ευχαριστώ πολύ.

Στοιχεία χρήστη:
stefos2002@hotmail.com

1 σχόλιο:

  1. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η ΑΓΓΕΛΙΑ ΚΛΩΠΗΣ ΤΟΥ ΙΟΚ110!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εχω στείλει και mail στο stolen.auto.moto @ gmail.com αλλα ακόμα την βλέπω αναρτημένη.

    Το Μηχανάκι Μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί επομένως δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης της συγκεκριμένης αγγελίας.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία της αγγελίας μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή